Nieuw clubgebouw

Afgelopen dinsdagavond was het eindelijk zo ver! We konden gaan dammen in het nieuwe clublokaal. Ontmoetingscentrum Morgenstond is het afgelopen jaar schitterend gerenoveerd en opende onlangs de deuren. Zaterdag had een ploeg van zes man de kasten in elkaar gezet. Dat kostte wat extra moeite omdat vanwege het lagere plafond de kasten moesten worden ingekort.

Dinsdag om zeven uur kon eerst de jeugd aan de slag. Zij hadden afgelopen maanden gedamd in de sporthal van Ons Eibernest aan de Steenwijklaan. Het was voor hen de laatste dinsdag voor de vakantie en dus werden de prijzen uitgereikt van de onderlinge competitie. Zij komen in augustus weer terug. De volwassenen begonnen om acht uur aan ronde 7 van de onderlinge en de zaal was meteen goed bezet. Hein van Dee kwam zelfs vanuit Dieren nog een kijkje nemen.